lørdag den 23. april 2011

Rejsen til "masse-medierne"/afgang i... morgen

Ohøj og rigtig glædelig solskinslørdag

I dag er ret speciel. I dag gør Aagaard og jeg nemlig i særlig høj grad en masse ting for sidste gang. Det har været en stadig eskalerende tendens der er udmundet i dagens "en-dag-tilbage"-agtige stemning. I morgen meget tidlig (6.45) kører et intercity-tog til Kastrup med os indeni og derfra er der ikke meget tilbage af alt hvad der hedder rutiner og den gamle hverdag.

Det er en lidt fjollet situation hvor alle omkring mig samt min egen logik og rationalitet fortæller mig hvor kort tid der er til afgang. Det er s'følig ikke så fjollet da vi rejser i morgen, men det er fjollet fordi jeg tilsyneladende er den eneste der ikke rigtig ved at jeg skal af sted. Sådan forekommer det i hvert fald når man befinder sig inden i mig. Ingen sommerfugle, ingen nervøsitet, ingen trippen omkring sig selv og ingen paniske tendenser. Jeg må, med næsten irriterende sindsro, erkende at min begrænsede opfattelsesevne står af over for denne opgave. Derfor vil jeg også stoppe dette blogindlæg og i stedet tage i Eventyrhaven for at nyde den fortryllende sol og en kold øl med Lars, Karl-Emil og Anders..

Næste indlæg vil sandsynligvis (forhåbentligt?!) være lidt mere virkelighedsnært end dette, jeg håber at det er til at bære over med.
Som lovet i overskriften har vi været i medierne, senest i går på TV2 Fyn (2 minutter og 12 sekunder!!!) Her er et par links:

Fyns Stiftstidende: http://i53.tinypic.com/2wdww1c.jpg

TV2 Fyn: http://www.tv2fyn.dk/article/298509:Gaar-fra-Mexico-til-Canada

Masser af solskinskærlighed!

// Asger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar